Wednesday 10 May 2017

Presentation Pre Campaign GOMC

Assalamualaikum and very a nice day everybody..

Done midsem break yang tak berapa nak cuti sangat tuuu hahaha means that presentation is coming.
How's my feeling? Of course I feel so nervous ye lah kan present depan client kot dan bukan present benda calang-calang.. By the way, client kitaorang iaitu Encik Sam dari Sarawak's Bowl tak dapat hadir atasan urusan tertentu. So, kami guna zoom untuk berkomunikasi dengan beliau.
Kami merupakan group terakhir present.. turn kami pukul 6.30.. memang rasa penat tapi penat lagi Dr yang tengok presentation dari pagi lagi haha.. ada masa terluang tu kami cuba perbaiki slide dan report kami sebelum hantar ke Dr dan juga Mr Sam. benefit jugak la untuk kami sebenarnya hehe.


Zoom session with Mr Sam

Overall, presentation went well and smooth. Mr Sam ada jugak perbaiki berkaitan keywords kami. It is a good thing to start th campaign. Last but not least, kami juga dapat barang dari sponsor iaitu kopi pak belalang. disebabkan kami group terakhir so dapat la bawak balik sekotak kongsi dua org. Tq sponsor.. tq jugak Dr Fareed.


My groupmates with Kopi Pak Belalang










No comments:

Post a Comment

Ramadan Kareem

Assalamualaikum dan hai. Pejam celik pejam celik dah nak berpuasa dah kita. Alhamdulillah kita diberi kesempatan untuk berjumpa dengan...